Current mission : DISCOVER ! 🤩 I'm a sociable introvert. 😄 Benjamin Brière's words in "Azadi" describe me quite well : "one of my paradoxes: I'm both very solitary and very sociable. [...] I need to be alone and to be surrounded by others. I need calm and interaction. I need independence and connection. [...] Collective energy, whether it's a crowd watching an artistic performance or a group of friends, is powerful. But I always feel a moment of tipping point: my social battery is depleted, and I suddenly need solitude." Otherwise, I particularly enjoy exchanging ideas about our worldviews, our perspectives on life, our cultures, and our respective travels, and listening to your stories of traveling the world (anecdotes, culture shocks, surprises...). My English is really, really poor. Sorry in advance! We can help each other with gestures or Google Translate if needed. 😅 ⚠️ For those interested in requesting accommodation, please read all the information in the "The house of Marie" section beforehand to avoid any misunderstandings during your stay. 🙏🏻 _____ Mission actuelle : DÉCOUVRIR ! 🤩 Je suis une introvertie sociable. 😄 Les mots de Benjamin Brière dans "Azadi" me décrivent assez bien : "l'un de mes paradoxes : je suis à la fois très solitaire et très sociable. [...] J'ai besoin d'être seule et d'être entourée. De calme et d'interactions. D'indépendance et de lien. [...] L'énergie collective, qu'elle soit constituée d'une foule face à une prestation artistique ou d'un groupe d'amis, est quelque chose de puissant. Mais je sens toujours en moi un moment où une bascule s'opère : la batterie sociale est déchargée, et j'ai soudain besoin de solitude." Sinon, j'aime particulièrement échanger sur nos visions du monde, de la vie, de notre culture et de nos voyages respectives et écouter vos récits de voyages autour du monde (anecdotes, chocs culturels, surprises…). Mon anglais est vraiment très très pauvre. Désolée d'avance pour ça ! On pourra s'aider mutuellement de quelques gestes ou de Google traduction au besoin. 😅 ⚠️ Pour les personnes intéressées par une demande d'hébergement, veuillez prendre connaissance de toutes les infos figurant dans la section "La maison de Marie">"voir le logement" avant svp. 🙏🏻 Ceci afin d'éviter tout malentendu lors de votre séjour.