您需要先登录或注册,然后才能继续。
Cèlia Lladonosa Soler的照片

未验证的个人主页

  • 付款方式未验证
  • 手机未验证
  • 身份证件未验证

可能接待客人

  • 上次登录为 over 4 years之前

加入 Couchsurfing 查看Cèlia的完整个人主页。

总览

  • 0 条评语
  • 精通 Catalan, Valencian, English, Spanish; 正在学习 German
  • 25, 女
  • 成为会员的时间:2019
  • Student
  • High School
  • 来自Baix Llobregat, Catalonia, Spain
  • 个人主页已完成 80%

关于我

Em dic Cèlia, tinc 18 anys i estic acabant batxillerat. Sóc molt activa; mai no puc estar parada, necessito sempre tenir algun pla entre mans ja que trobo que les experiències són el que ens fa ser persones. M'apassiona la muntanya, gairebé qualsevol activitat que s'hi dugui a terme (estic començant a practicar esquí escalada...), i l'estudi de les ciències naturals en general. Tot i que a les ciutats hi ha llocs, moviments i gent increïbles de conéixer el meu cor és a la natura i és en aquesta on em sento jo mateixa i gaudeixo més de tot el que faig.
L'altre pilar fonamental de la meva vida és la música, present en mi tambe des de que era ben petita. Ja fa temps que toco alguns instruments i fa uns mesos que he iniciat el projecte d'escriure les meves pròpies cançons.
Sóc una persona molt oberta a noves experiències i oportunitats per créixer. Intento escapar de la zona de confort que es va anar formant des que vaig néixer i, poc a poc, fer que aquesta sigui tot el món!
Si tenim el plaer de conéixer-nos podrem seguir compartint!

我为什么加入 Couchsurfing

Per mi, el turisme que s'ha arrelat a les ciutats i que, com tot, s'ha transformat en un negoci, no et permet realment gaudir ni impregnar-te de les diferents cultures, de la màgia dels llocs, les ciutats, els carrers, i sobretot la gent que els habita. Així doncs, trobo que l'austeritat és la clau bàsica per viatjar: amb el menys possible. Com menys necessitis, més podràs viure cada moment. Couchsurfing és una manera brutal de descobrir la cultura dels llocs de manera propera, de reduir els costos dels viatges i de conéixer a gent que pel fet d'acollir-te ja pots deduïr la seva manera de veure el món.

For me, the type of tourism that has rooted in the cities and, like everything else, has turned into a business, does not really allow you to enjoy or impregnate yourself with the different cultures, the magic of places, cities, the streets, especially the people who live there. I think that austerity is the basic key to travel and live in general: with the least possible. The less you need, the more you can live every moment. Couchsurfing is a fantastic way to discover the culture of places in a close way, reduce travel costs and meet people who will probably be great as long as they welcome you.

兴趣

  • writing
  • reading
  • music
  • hiking
  • skiing
  • ornithology
  • nature
  • sport
  • climbing
  • songwriting
  • nature walks
  • nature conservation
  • biodiversity

我游览过的国家

Andorra, Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Morocco, Portugal, Spain, United Kingdom

我居住过的国家

Spain

加入 Couchsurfing 查看Cèlia的完整个人主页。

我的群组